En tisdag

Jag kan inte begripa hur min skolgång kan gå runt. Jag skjuter alltid upp allting i sista stund. Vad det än är så blir det att jag sitter här dagen innan och kämpar & dör för att hinna klart. Och varje gång lovar jag mig själv att nästa gång, då ska jag minsan börja i tid. Men så sitter jag nu här åter igen utan att ha fått någonting gjort. Att komma igång är verkligen det värsta jag vet. Det funkar helt enkelt inte för mig.

Skoldagen idag har inte varit den bästa heller. Har startat upp ett grupparbete med 3:orna, där vi ska arbeta med deras UF-företag. Något jag inte kan förstå varför. Jag har gått över det här fler gånger men jag kan bara inte komma på vad poängen är eller vad det är meningen att jag ska lära mig. I morgon har jag dessutom franska (det värsta jag vet) första lektionen och jag har inte gjort min läxa. Något jag måste göra då jag inte gjort den på några veckor nu och min lärare börjar undra lite. Så det är väl bäst att jag sätter igång nu då.. 
 
Dagens:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0