En dag på stan

Igår var vi lediga från skolan. En dag som verkligen var efterlängtad. Jätteskönt att ligga och dra sig på morgonen och det bästa som finns är att vakna upp i en varm famn. Efter att vi gjort oss i ordning åkte jag och älsklingen in till stan. Vi gick runt en stund och tittade lite men det blev tråkigt nog ingenting. Det enda jag vill är bara att all rea ska ta slut någon gång och att alla nya fräsha vårkläder ska komma. Jag vill ha nytt, nytt, nytt!
I alla fall, så bestämde vi oss att skita i shopping och gå och äta & se på bio istället. Vi gick till "Rice", en asiatisk restaurang på nybrogatan, som vi blivigt rekomenderade om. Mycket god mat, sushi och alla möjliga kinesiska japanska maträtter. Efter det gick vi som sagt på bio, National treasure - Hemligheternas bok, töntigt namn tycker jag men den var bra. Liknade da Vinci Koden lite, vilken jag också tyckte var bra.
Allt som allt en mycket mysig dag.

image352

Kommentarer
Postat av: Johanna

härligt att vara ledig :)

2008-01-16 @ 19:12:49
URL: http://mostwantedfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0