CHOCKAD !

Sitter här med dagens tidning framför mig. Förstasidan täcks av den hemska nyheten att Heath Ledger är död. Det får bara inte vara sant. Jag trodde det var ett elakt skämt från början. Men nu har jag med egna ögon sett det på svart & vitt. Kan bara inte ta in det. Denne snygge, talangfulle man som gjort de mest underbra filmer kan bara inte vara.. död. Jag blir så ledsen att jag är nära att börja gråta för att jag känner mig så känslosam.

image417


Den här killen har vi ju växt upp med. Ända från filmen "10 orsaker att hata dig" (som är den bästa jag-är-hemma-och-är-sjuk-filmen), till "En Riddares Historia" (som är en av de bästa filmerna någonsinn), "Lords of Dogtown", "Brokeback Mountain" och "Casanova" med flera. Om du inte sett dessa rekomenderar jag dem starkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0