18-års år i år

Nu har 18års året börjat. Året då alla fyller arton har dragit igång! Först ut är... tadadadam, Saandra sk. Grattis på fördelsedagen hun! ♥

Detta år kommer att bli späckat av underbart folk som fyller 18, inte minst jag själv ;) Är bara 9 månader 1 vecka och 4 dagar kvar tills det är min tur! wiie! Gud vad jag längtar! Känns dock som en evighet.

Allt började igår med mycket planering mån' tro. Jag Sandra j och Lovisa bestämde att våran present till Sandra skulle bli en överaskningsmiddag. Vi höll på hela dagen igår och fixade och trotts lite komplikationer så blev resultatet kanon och Sandra blev jätteglad! Vi firade henne långt in på natten och efter tolvslaget var hon officiellt 18 år! Så idag vill jag bara säga: Grattis grattis grattis! Hoppas du får ett underbart år! Jag måste erkänna att jag är lite avundsjuk på att du får vara med på allas första krogrundor.

image311
Anna & Sandra

Kommentarer
Postat av: sandrask

Tack Anna för en underbar kväll/natt!!

2008-01-07 @ 23:17:40
URL: http://sandrask.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0