1 månad minus 2 dagar

Om precis 1 månad minus 2 dagar åker jag till indien (den 8 februari) i tre veckor. Det är inte så lång tid kvar nu. Har suttit och tittat i H&M-katalogen efter lite kläder jag behöver införskaffa till dess. De blev en hel del märkte jag, så jag får sätta mig ner med mamma när hon kommer hem och kolla igenom ordentligt.

image334

De här 2 bikinisarna (säger man så?) tänkter jag köpa, de känns riktigt användbara. Älskar Bandeau modellen men egentligen vill jag ha en något mera färglad. Med massa härliga färger och mönster. Men det får jag kolla på när jag åker in till stada. Hade egentilgen tänkt åka dit idag med Regina och kolla runt lite, men som sagt så är jag ju sjuk. Det värsta är emellertid inte det utan det faktum att jag är lite tidigt ute med att leta bikini. Affärerna har inte fått in så många än. Jättetråkigt tycker jag. Men jag hoppas på att Sthlm har ett lite större utbud än Täby C.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud vad skönt att åka utomlands, bli brun och ha det allmänt lugnt :)

2008-01-15 @ 22:03:46
URL: http://emlu.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0