Party party mood

image468Go' morron alla pigga, sitter här bajstrött & ont i huvudet. Har väl något med gårdagen att göra och att jag har gått och blivigt förkyld, igen! Är jag så tunt utrustad med ett immunsystem?

Gårdagen var riktigt trevlig & det var jättekul att träffa alla. Precis som vanligt! Det är med er tjejer som jag har roligast! Mitt dåliga humör försvann snabbt och efter en vinare var det party party in my head! Dock var det inte alla andra som ville dra vidare. Men tur för oss att vi har så roligt när det bara är vi tjejer, så det gjorde inget! Myspys!

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen igen och försöka sova bort den här jävla förkylningen. Det är ju bara sex dagar kvar till Indien nu och då kan jag ju inte vara sjuk! Hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: Dilan´s

ojj hoppas att du blir friskt till indien 0)

2008-02-02 @ 13:33:04
URL: http://www.dilo.blogg.se
Postat av: Anna

tack! Ja jag hoppas det! Nu mår jag inte alls bra, harr fått feber :( Buhu!

2008-02-03 @ 19:49:54
URL: http://anniiea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0