"Köp dig nånting fint stumpan"

Igår var jag ganska nere, ett av skälen att jag aldrig kom till att skriva, men det knallar & småspringer ändå. Bråkade lite med pappa och sen började väl reseångesten krypa fram. Det gick upp för mig att det faktiskt bara var igår och idag som jag kommer att få träffa min martin och det käns lite tufft. Trotts detta så hade jag roligt i skolan. Fy vad vi har flamsat de här sista dagarna tjejer! Haha, jag sprang runt och raggade en penna innan lektionen skulle börja. Ingen hade, eller ville ge en till mig, så jag frågade efter en krona istället (vilket är vad den penna kostar), då Nilsson snällt ger mig en med repliken: Köp dig nånting fint stumpan ;) Haha gud vad roligt vi hade åt det! (Internskämt:)

image491
 
P.S Lycka till med körkortet i morgon Oscar! :) D.S

Kommentarer
Postat av: Mr. Pitt

hehe :) kul eller nja :P

2008-02-07 @ 13:27:43
URL: http://recipeforhappiness.blogg.se
Postat av: T`

Jaha okej :D men go for it. tänk dig så snyggt det kommer vara i sommar =).. kanonfint ju, tycker verkligen att du ska ta hål i naveln =)..
Jag älskar det redan och ångrar inget..
Men om man har lite rädlsla så förstår jag..

Hoppas du får en bra torsdag iaf =)

2008-02-07 @ 13:34:25
URL: http://ainariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0