Hurry Curry

Hej, sitter hemma hos pappa på vår nya dator för tillfället (den är jättefin vill jag lova! :) Idag har jag varit ledig och jag känner att min förkylning har börjat lägga sig igen. Ingen feber och nässprayen gör mig nästan som ny :)

Har varit i Täby C idag med julia och handlat det sista inför resan. Har dock konstaterat att jag köpte lite onödiga saker, men de kändes viktiga för stunden. Sen är det ju sådär att det man planerar att köpa råkar bli just det man glömmer bort. Men jag tycker ändå att jag gjorde rätt bra ifrån mig. Men jag hittade ingen bok och det skulle igentligen vart bra. Så om ni läst någon bra på sistone skulle jag bli glad för tips! :)

Nu måste jag gå och göra mig i ordning, hoppas på att hinna med bussen till martin, så det är bäst att jag skyndar mig! Vi måste ju spendera så mycket tid som möjligt tillsammans nu innan jag åker.

Nedräkning till Indien: 3 dagar kvar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0