Work your body

Går du på Vallentuna Gymnasium? Inte? Synd! Alla som går i vallentuna kommer efter ett närmande datum att få gymma gratis på gym & sim. Passar mig perfekt då jag sagt upp mitt gymkort där på grund av bristande motivation och för liten närvaro. Lite synd dock då mitt sug kommigt tillbaka och jag känner att jag rör på mig alldeles för sällan. Usch. Men det här kom ju som en glad liten surprise! Superschysst jue, gymma gratis fram till sommarlovet. Finns det en hake? Hmm... Detta måste undersökas närmare.




Man måste sätta upp mål för sin träning.
Allvarligt, klarar knappt av att titta på den här bilden! Men jag bjuder
på den ;) Ni kan titta men jag blundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0