Vad var det jag sa.. jag vill ha fredag idaaaag!

image637Jaha, nu ska jag precis skynda iväg till thompas föräldrar där vi ska grilla och umgås lite med familjen. Tur som jag har nu när jag är ute i sista stund med att göra mig i ordning så bor de bara några hus bort från vårt så när jag är klar är det bara för mig att springa över. Därefter ska vi, jag martin och julia, springa till bussen som går vid halv åtta snåret mot Vallentuna, där resten av kvällen förmodligen kommer att spenderas. Hoppas ni får en härlig fredag! Puss & kram på Er ♥

Så här har då jag sett ut idag. Vanlig vit tee och sjal köpt i indien. (Det är snyggt att jag har fått en rynka i pannan, inte för att det syns så mycket, men det är snyggt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0