The real sunday

Vaknade i morse av att både rösten och det fina vädret var borta. Dock var vädret ändå ganska skönt, trotts att inget såklart slår solen, och rösten har undan för undan börjat komma tillbaka. Tyvärr inte riktigt och jag känner att jag börjar få lite ont i huvudet. Trotts sjukdomen som sprider sig i min kropp har jag hunnit träffa Sofie som precis kommit hem från Spanien. Vi traskade runt lite i täby centrum och pratade om allt hon varit med om. Alltid trevliga pratstunder :)

Gårdagen tillbringade jag hemma hos martin med hans familj. Hans lilla hund skulle para sig och det var hm.. intressant.. Så vi får se om det kommer små miniveriationer av jalle snart. Det skulle vara riktigt gulligt! Dagen kommer iaf bli ihågkommer och sätta sina spår. Det är också väldigt mysigt att vara tillsammans med martins familj som är jättegulliga. Efter middagen åkte vi i alla fall ifrån familjen in till täby där vi umgicks med kompisar och hade det trevligt resten av kvällen innan vi tog sista tåget hem i kylan, som kan vara orsaken till att min röst försvunnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0