Stress och tidspress

Jag vill be om ursäkt för att de senaste inläggen kanske inte har varit så roliga. Har inte haft någon lust eller energi att skriva i bloggen på ett tag. Kan ha att göra med att jag har tre arbetan kvar i skolan att göra sen jag var i indien, vilket var cirka två månader sedan. Och att jag har haft lite skuldkänslor av att sätta mig vid datorn och göra annat än skolarbete. Men jag tror att det är just det att jag inte har någon deadline på något av arbeterna som gör att jag inte gör dem. Kan bara arbeta under stress och tidspress.

Sen vill jag be om ursäkt, det blir många ursäkter här, för att jag säger det här. Tycker själv att det är jättetråkigt att läsa bloggar där man "ber om ursäkt för att jag inte har bloggat på ett tag". Men kände mig bara tvungen att förklara mig.

Så det här blev det tråkigaste inlägget hitills. Men det får vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0