Something Pretty

Oj då, jag vet inte vad som hände. Jag skulle precis sätta mig ner vid datorn och spela "Trafikskolan Teo" , ett pc-spel som min pappa tagit hem från jobbet, när min dator helt plötsligt stängde av sig. Hjälp, jag är rädd! Undra vad som kan ha hänt. Hoppas bara inte den dör ifrån mig! Please, come back!

I alla fall som jag sa, så tycker jag att det är god tid för mig att börja öva lite teori till det där körkortet nu, och inte bara flänga runt och göra vägarna osäkra. Jag menar det, håll er undan ;) Så jag har börjat spela det här spelet lite, och jag kan tippsa om att det är ett "roligare" sätt att lära in sig tråkig fakta. Fast nu vet jag inte om det är så bra för mig att sätta på det.. Jag menar, datorn kan ju sprängas snart eller nått!

Jag bjuder på en video istället, fanns dessvärre ingen bra med den här låten så det fick bli den här (One tre hill kan ju aldrig skada, har precis fått martin att se säsongerna från början med mig så det passar ju bara bra):



Lite härlig så här på kvällningen

Kommentarer
Postat av: denise

Härligt att du hittat till mid då :D

2008-04-07 @ 21:42:02
URL: http://deniiseh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0