Saturday Night Fever

image710
Sitter här framför spegeln (och datorn) och håller på att göra mig i ordning. Ska ha över lite folk ikväll och just nu håller jag på att fixa både med mig själv och huset. Har konkat över både Guitar Hero, Dancing Stage & Singstar från pappa, så vi får väl se om de kommer till användning senare. Jag och martin har hålt på hela förmiddagen och instalerat och smygtänat. Kan erkänna att jag inte är någon speciellt bra rockstjärna, eller sångerska för den delen heller. Så, nu ska jag bara göra ordning håret och sen ska jag gå ut och öva lite till och hoppas på att talangen jag vet att jag har visar sig någon gång.

Hoppas ni får en trevlig lördagkväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0