Okey, then I know!

Vaknade nyss efter en välbehövlig powernap. Känns riktigt skönt, men just nu vet jag inte om jag kanske var piggare innan. Hmm jag får väl hoppas att krafterna kommer snart, annars vet jag inte om det var ett så smart drag utav mig. Behöver dem nämligen då jag har en del läxor framför mig. Vi får väl se helt enkelt. Läxorna behöver i alla fall bli gjorda.

Mamma ringde och berättade att hon och julia var på väg till frissan. Något jag blir sjukt avundsjuk på då jag tycker att jag behöver det mer, något iofs julia inte håller med om. Själv får jag gå här med alldeles för tjockt, slitet utväxt hår. Sedan tänkte jag på om jag verkligen gjorde ett så smart drag i morse när jag tog med mig kläder för att sova hemma hos martin. Det är så jobbigt att gå upp och bestämma kläder för två dagar. Måste seriöst bestämma om jag kanske ska ha några kläder kvar här så jag slipper detta problem. Dessutom tror jag inte att jag tog med mig ett par passande skor till klädseln jag tänkte ha i morgon. Problem problem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0