Okej jag erkänner, motvilligt

Detta är inte lätt för mig att berätta, då jag gärna inte erkänner att jag har fel. Men jag berättar detta för att hjälpa alla er andra så att inte ni hamnar i samma situation som jag. Det var nämligen så här att när vi var i Indien nu för ett tag sen så åkte vi förbi en ananasplantage. Och jag har alltid tagit för givet att en ananas växer under jorden med blasten ovanför jorden ungefär som en morot. Och dum som jag var frågade jag om det var så de växte, men fick till svar att de växer ovanför marken. Vilket såklart blev till en jättediskussion där jag bara inte kunde ge mig. Det är klart att det växer under mark var min ståndpunkt. Så idag, gissa vad jag ser när vi tar en sväng på Plantagen.. Om inte en ananasplanta. Surt! Kommer inte berätta det här för pappa iaf. Vet fortfarande inte om jag tror på det, känns ju jättekonstigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0