iPhone i Sverige i sommar?

Jag vill ha! Den är inte lite snygg! Nu måste jag börja med mitt brev till mamma och pappa. "Kära mamma & pappa det skulle vara väldigt snällt av er om ni ville ge den här till mig.." Eller kanske: "Snälla mamma & pappa om ni skulle vilja bättra på er karma skulle ett förslag vara att ge mig en.." eller så kan jag få en systemkamera, när vi ändå är inne på saker jag vill ha.

image678

Ska sluta tramsa nu. Har lovat mamma att rensa ut garderoben i flera dagar. Tänkte sätta klorna i det projektet nu. Hoppas på att kunna slänga lite gammalt skroll och kanske hitta något jättefint bortglömt litet plagga som bara har legat och väntat på att bli använt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0