Idag är igår

När ni läser det här får ni tänka er att det är igårkväll. Datorn dog nämligen för mig igår när jag satt och skrev. Och trött som jag var orkade jag inte bry mig om att hämta sladdarna och ladda upp den.

Sitter i sängen med pappas bärbara dator i knät. Kom hem från jobbet vid halv nio och efter det har jag lagat middag till mig själv, dött framför tvn en stund och till sist tagit ett långt bad. Nu ska jag snart gå och lägga mig men kom att tänka på en urgullig sak som hände idag. Det var så att simon, william och pappa kom och handlade hos mig i affärn idag. Simon och William kom in med varsin liten kundvagn med flaggan i höjden och var hur glada och söta som helst. När de kommer fram till kassan och fick syn på mig sken de upp som solen och ur det blå haspar william ur sig: "Anna, jag tycker om dig!" Alla i affären blev helt rörda och sa (som jag redan vet) att jag har den gulliaste lillebrorsan i världen. Jag själv börja böla så tårarna sprutade. (Okej, så farligt kanske det inte var men inombords, ni skulle bara veta.. han kan verkligen få mig att smälta den där lilla.

Nu måste jag ut i köket och hjälpa martin skära upp annanasen. Ska gå ut och sätta oss i solen och bara njuta av värmen. Måste allvarligt vara 25 grader eller mer idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0