I don't believe in ghosts

Kan man vakna bättre? Än att mammi kom in med frukost på sängen. Tycker inte det. Istället för att snooza ett anntal gånger innan jag upptäcker vad klockan verkligen är och bara rusar upp, så var det bara för mig att vakna till och sätt mig upp i sängen. Nej, det här kallar jag vardagslyx på hög nivå.

Dessvärre hade jag lite svårare att somna i gårkväll. Det gick inte alls bra. Låg och skrämde upp migsjälv ett bra tag. Den här annars härliga låten skrämde upp mig rejält. Haha tönt, jag vet!

Ghost - Billie the Vision & the Dancers

"I don't believe in ghosts, but there's a ghost under my bed.."

P.S
Välkomna hem, Sarah & Malin! :) D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0