Helgen kommer & helgen går..

.. alldeles för snabbt!

Idag vaknade vi hemma hos martin av att malin, nicko & flisan ringde och sa att de skulle komma över. Vi gick upp och bakade chokladbollar så att vi kunde fika lite när de kom. Men det slutade mest med att martin bakade och jag satt och tittade på innan jag efter en stund började göra tost till frukost åt oss. Efter den trevliga pratstunden åkte flickorna hem och jag och martin gjorde oss i ordning för att åka hem till mig. Vi mötte upp mamma och thompa i bällsta där det tydligen var fotbollsmatch och jag och mamma smet iväg för att övningsköra lite. 

Hopp och hack, nu sitter jag här och ska börja med företagsekonomin eftersom vi har prov i morgon men jag har knappt hunnit börja. Så gott som dags nu, innan martin kommer. Har så svårt att koncentrera mig när jag inte är ensam och pluggar. Okej, ganska svårt när jag är själv också så det spelar väl egentligen ingen roll... jag tror nästan att jag kan ha en koncentrationsstörning av något slag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0