Försommarvärme

Nu har jag lite brottom, har nämligen pratat till mig så att jag får gå hem lite tidigare från skolan. Så jag tänkte hinna med tåget som går om 20 minuter, hinna med att skriva ett inlägg här i bloggen, och springa och köpa en tidning som jag kan läsa när jag går ut och lägger mig på altanen där hemma.
 
Dagen har hitills spenderats i skolan, både ute i solen och inne i klassrummet. Nu har värmen verkligen kommit, jag hoppas bara på att den håller i sig. Resten av dagen tänkte jag fortsätta spendera ute i solen. Tänkte även försöka hinna med en promenad och övningsköra lite. Det gick så bra i går så jag tänkte fortsätta idag så att jag inte tappar det.

Bye bye, vi syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0