En dag kallad onsdag

Nu har jag precis kommit hem från jobbet och hunnit få i mig lite mat. Jag är så trött att jag kommer somna på en gång om jag går och lägger mig.

För i övrigt slutade vi tidigt från skolan idag och jag han även med en liten runda i stada, sådär för att i lagom tid komma hem innan det var dags att gå till jobbet. Vad som dock inte är så bra är att mitt studiebidrag är slut nu. Nada. Finito. Vilket känns lite surt. Har ju i och för sig förnyat garderoben med en ny klänning, kjol, väska, tröja, linne, strumpbyxor och allt vad jag nu har köpt så jag har väl mig själv att skylla. Lite synd bara att jag inte kan göra något resten av månaden, utan kommer att få sitta hemma och trycka. Så går det när man inte kan hålla i pengarna..så akta er.

Nu tänkte jag gå ut i familjens samligsrum och titta på en film som mamma hyrde av mig! Var dock så upptagen av att göra rätt att jag inte har en aning om vad det var för någon. Så vi får väl se.

Puss & ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0