Du får göra som du vill...

Det kan blåsa hela natten. Det kan regna hela natten.. men snälla ge mig solsken imorgon!

Jag går fortfarande runt med någon annans röst och börjar känna mig allt sjukare och sjukare. Jag känner hur den där ynkligt sjuka personen börjar komma fram. Och det blir väl familjen som får ta smällen av mitt gnällande. Stackars människor!

Trotts sjukdomen hasade jag upp ur sängen i morse och traskade iväg till skolan. Hade nationella prov i Engelska B och kände att jag borde få det gjort. Åkte dock hem efteråt och har egentligen inte gjort ett dugg sedan dess. Förutom att kanske fantisera ihop hur de här kläderna kom hem till mig idag och hur jag skulle kunna använda dem om bara solen återvände till Sverige. Något jag hörts skvallrande om att den ska göra här de närmaste dagarna!
image721



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0