Don't forget: Smile

Äntligen är detta krongel med blogg.se klart! Har haft massa roligheter att skriva av mig om, men synd för er så missade ni det eftersom att det inte gått att logga in. Får skylla på den här dumma boggen som inte velat fungera. Men nu så... ;)
image601
Välkommen förbi ;)

Då är det ju så här att min chef hörde av sig för några dagar sen. Provtiden på ica är över och jag har fått jobb där varje onsdag härdan efter. Vilket jag såklart är jätteglad över. Det var allt jag ville. Få in lite mera pengar på kontot varje månad sitter ju inte fel. Men, vad jobbigt att behöva jobba nu varje vecka.

Uppdatering: Tog mig friheten att med min fritid som jag fått av det så kallade jag-börjar-bli-sjuk-stanna-hemma-syndromet göra en ny bild av mig som kassörska. Ett lite lamt och inte alltför snyggt försök, men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0