Den man älskar

Katten ligger och väntar på mig i sängen nu, där hon ligger och ser mallig ut och slickar sig om tassarna. Själv har jag precis gjort mig i ordning, tvättat bort sminket och borstat tänderna för att strax gå till sängs. Jag är så trött så det ska bli helt underbart.

Filmen var bra. Hemsk, men ett gott tecken är att jag såg klart hela. Det har blivigt ett problem för mig på senaste tiden. Att jag aldrig orkar titta klart på en film. Jonas Karlsson var iaf med, en av Sveriges enligt mig bästa skådespelare. Vilket helt klart gjorde filmen sevärd. Men det är en sådan där film som man sitter och irriterar sig på personerna och tänker 'varför, varför gör hon sådär?' och att de borde lyssna på vad ensjälv tycker. Haha men det funkar väl inte så..  

Nu säger jag God natt gott folk nu är det dags för min skönhetssömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0