Reklam

Jag vet inte vad det är, men på senaste tiden har reklamer, specielt reklamfilmer, kommit upp som samtalsämne i mitt liv. Det finns så himla mycket reklam runt omkring oss. Inte för att jag just nu ska ta upp allt dåligt som finns (och som ibland käns som det man tänker på när man hör ordet reklam) utan just att det finns så många otroligt bra reklamfilmer! Som Glocalnet, iq.se, bravia/sony, med flera. Alla dessa som jag räknat upp är reklamer som jag tycker är hur bra som helst! & alla på sitt speciella sätt, ingen är den andra lik, det är bara något som drar mig till dem.




Glocalnet - It's too high





Sony/Bravia

Kommentarer
Postat av: Joysan

Jag tycker också att det är skoj med reklam. jag brukar fundera på hur just ´"den" idén till reklam har kommit upp, men som gjort den och vad de tänker på...kansigt jag vet, me ganska underhållande medans man väntar på att det man kollar på ska komma tillbas i rutan :o)

2007-11-17 @ 20:34:19
URL: http://www.rosagroda.blogg.se
Postat av: Maria

Hej Anna.
För att kuna ordna kategorier så går du in på 'skriv inlägg'(eller nått sånt), sen längst ner på sidan (ungefärligt) så finns det en liten box som det står 'Allmänt' i, bredvid den finns det en grön text som säger '+Ny kategori'. Klicka på den och så kan du skriva in din egna kategori. Hoppas att du förstår.
För att däremot kunna ordna en kalender såsom jag har det tror jag att du måste ha en viss specifik förordnad design som blogg.se har ställt iorning. Dessa kan du hitta under 'Design'. Denna sida kan du endast hitta om du är inne på 'Skriv nytt inlägg'. Den ska finnas ganska så högt på sidan. Hoppas att jag har hjälpt till lite iaf.

/ Maria

2007-11-17 @ 22:18:31
URL: http://butyoucancallmehun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0