Länge leve livet

Ja, den här dagen har ju varit intressant! Har inte gjort så mycket alls om jag ska vara ärlig. Har haft eget arbete och hålltimme, och det är inte alltid så lätt att få något gjort då!
Har i alla fall hunnigt spendera lite tid framför datan idag. Besökte min vän Fridas facebook och hittade de här bilderna från hennes Halloween-fest, som jag tidigare sade att jag skulle lägga in, men som tyvärr inte blivigt av förrens nu. men hoppas att det är lite roligt ändå :)



Men nu måste jag kila iväg till teater i aulan som börjar strax. Den heter "Länge leve livet" och jag vet inte riktigt vad det ska handla om.. men jag måste nog skynda mig nu så jag får en bra plats :)
Tjingeling! / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0