"Julbaket"

"Familjen ska julbaka, men någon i familjen har stulit pepparkaksdegen och den skyldige måste hittas"



Idag är det fredag och jag, Julia och Martin ska vara barnvakt åt mina två små bröder. Inte det perfekta sättet att sendera en fredagkväll, men vi ska ha det mysigt! Det lovar jag! Vi ska baka pepparkakor & se på sunes jul  :)

Hoppas som sagt att det blir mysigt, men jag får nog säga att jag överlåter bakandet till de små, som de har väntat! Har gått hela veckan och lockat dom med pepparkaksbakningen, haha! Själv bakade jag förra helgen och måste erkänna att jag redan tröttnat lite på det. Hur gott det än är..
Sunes jul blir en bonus (har skaffat fram alla avsnitten) så ikväll blir det tv-tittande, vare sig de vill eller inte! Under mina barnvaktskvällar råder demokrati (bara vi gör som jag vill)


image183

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0