Honey and the moon

"You're the honey and the moon that lights up my night"


Satt på bussen här om dan och fick världens härligaste känsla. Den var helt tom och det var mörkt utanför (vilket kanske inte låter så trevligt, då jag annars är väldigt rädd för tomma bussar), men där satt jag iaf i min ensamhet när jag tog upp min ipod och började lyssna på musik på högsta volym medans jag tittatde ut i mörkret. Det är så härlgt när musiken är allt man hör och man känner sig så himla borta för musiken är allt man kan tänka på. Som att man är med i en film på nått sätt och musiken är ens soundtrack. Aja kanske låter helt flummigt.. Haha :P

Honey and the moon av Joseph Arthur. Inte ny, men hur bra som helst! 
 Lyssna på den Honey and the moon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0