"God's own country"

Är sjuk & glad, sjuk för att det bara hände, men har varit hos min doktor idag och fått medicin.. så nu hoppas jag i alla fall att jag kommer att bli frisk snart :)
Och glad för att jag kan trösta mig lite med att det är bestämt på riktigt nu! Vi ska till Indien med familjen i tre veckor!! :)
Det är bara det att avgången från arlanda inte är förens i februari.. så jag har en hel del väntan framför mig.. suck, jag kommer dö av längtan! Men är ändå såå glad! :D

Stället vi ska till heter Kerala, known as "God's own Country" och ligger i södra Indien. Vad som också gör resan till guld är att Kerala ligger nära Maldiverna, så vi kanske ska åka över dit några dagar med  :)

Är det inte vackert? :)

image87 image88 image89 image90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0