Awrg!

Ja nu var det ett tag sen som jag skrev sist, och den här gången tänker jag inte säga att jag ska börja blogga flitigare igen, utan helt enkelt att jag skriver när jag skriver. När jag får tid, du förstår jag har på något konstigt sätt väldigt svårt att ta mig tid till att blogga.. men men vi får se hur ofta det blir..

Sen jag senast skrev har det hunnit bli lov, & lovet hunnit tagit slut.. idag är sista dagen och jag har haft ett väldigt skönt lov. Inte gjort så mycket kanske, men va fasen, är det inte så man ska spendera ett lov?
Har mest vart hemma, både hos mig & min älskling, vart på fest..maskerad! :) (kan berätta vad jag var i ett senare inlägg när jag har fått tag på bilder ;)).. och juste det får jag inte glöma, första snön har ju kommit :) Gud vad mysigt! Inte för att det är så mkt kvar nu kanske och man blir ganska deprimerad när man tittar ut.. men den där första snön är väl ändå det bästa med hela vintern. Det första vi gjorde när vi såg snön singla ner och lägga sig på marken var att springa ut och ha snöbollskrig. Så jävla kul! :D
vad som däremot kan vara lite deprimerande med första snön sådär dagen efter är att när man efter det vet att det är så himla långt kvar till sommarn och att man har en hel vinter framför sig med kyla och röd näsa! Brr! Inte kul:(

Puss & Kram, vi ses när vi ses :) / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0