En lista kanske?

Känns ju lite som ett måste att ha med en lista, det är ju så kul att sitta och fylla i dom :) Hittade den här "dagens" som jag tänkte fylla i lite:

Dagens vill ha: En jämn och fin solbränna skulle inte sitta fel
Dagens klädsel: Leggings, svarta shorts, gul t-shirt med jordgubbar :) och en kofta.
Dagens smink: Samma gamla vanliga, vilket betyder foundation och mascara
Dagens frisyr: Sådär fiint och utsläppt ;)
Dagens händelse: Softball på gympan? Fångade ju faktiskt lyra (yey!)
Dagens låt: Just breath, kan bara inte sluta sjunga på den! Jobbigt för omgivningen :P 
Dagens planer: dagen är i princip över, så inga planer planeradeför tillfället 
Dagens saknad: Haha, ingen saknad
Dagens dummaste: Missad frukost, ack ack inte bra! Dagens viktigaste mål
Dagens drog: Får väl säga socker :$ vem kan stå emot mammas kladdkaka? Inte jag iaf :P
Dagens favorit: Att vi fick sluta tidigare, jippi 
Dagens roligaste: Tanken på att vi är lediga imorron, har annars vart en ganska grå dag
Dagens humör: väldigt varierande, troligen beroende av trötthet
Dagens godis: Det blir väl kladdkakan här med hehe
Dagens Ord: tyvärr idag har jag vart stum! nee.. :P

Klar! Nu har jag en lista i min blogg oxå, vilket lyft!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0