Den perfekta klänningen..

Halloj! Kom bara att tänka på att snart är det ju sommarlov! Treorna tar studenten redan i morron (Lycka till!) och om två veckor är det vår tur att sluta för sommaren, med undantag att vi kommer tillbaka förståss. Men det finns fortfarande ett orosmoment kvar. Nämligen att hitta något att ha på sig, en sån där alldeles alldeles underbar klänning som man snart får panik att man inte hittat. Men vad ska man göra om man inte hittar den där perfekta? När alla bara är fina, men inget mer. Jag ska ju trotts allt visa mig i nån timma i den så den måste ju helt enkelt vara perfekt ;) 

Men men, här är iaf en väldigt fin klänning som jag hittat på Lindsay Lohan, kanske inte den där perfekta, men en väldigt fin sommarklänning. Den prfekta finns nog bara i mitt huvud, kommer nog aldrig bli upptäckt av mig. Men ni måste hålla med om att den här är riktigt fin!

263723-8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0