Sommarjobb

Idag är jag trött, trött TRÖTT...
Sov typ 2 timmar inatt, gick upp halv 6 och har jobbat första dagen på mitt sommarjobb i 9 h! Suck!

Men jag ska inte klaga, jag får ju pengar. Det är ju trotts allt därför jag jobbar och sliter så. Det är bara det att jag inte kommer ihåg senast jag var så här trött.. måste nog ta och fundera lite på mina sovtimmar.

Men iaf, vad har jag gjort på jobbet då? Svaret är ingenting. Har suttit i en bil med min låtsaspappa medans han har sprungit ut & in ur bilen på massa ärenden. hehe antar väl att det här var en av de lite slappare dagarna för min del. Kanske är det därför jag är så trött också. Har en teori om att de är de dagar som man inte gör någonting alls på som man blir helt sjukt trött av.. 
Aja får väl se hur det går imorron, förhopningsvis blir det nog lite roligare.

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0