Sommar & lite fotboll

Ute är det oolidligt varmt, och jag har fått gå in för att inte tuppa av. Sommaren har verkligen kommit till Sverige nu! F**n va sköönt! Nu kommer man verkligen ihåg vad det är man har längtat efter hela vintern.

Har bara legat ute i solen hela dagen. Fast jag har ju förståss klippt gräset också (med önskan att kanske bättra på brännan lite extra) & för att göra mamma glad förståss! Men såklart straffas jag direkt för mina lite själviska tankar med två stora, fyllda vattenblåsor :( En på varje tumme. Stackars mig!

Men inte ska jag vara deppig för det (Eller jo lite, det gör ju faktiskt ont), det är ju Sveriges nationaldag idag vilket betyder en dag ledigt från skolan. Och jag vet att det inte bara är jag som tycker att det har varit jättehärligt! Och om man räknar bort mina blåsor vad kan man mer önska sig i denna värme? Jo en sak finns det, en fotbollsmatch skulle inte sitta fel.. Men va tur för mig då, då det är det ikväll. Och inte bara en, utan 3 st. Min lillasyster spelar klockan 5, vilket är snart (Ojj då, får väll missa lite av början), min storebror spelar också kl.5 fast borta så..  och sen senare ikväll är det ju såklart Sverige-Island. Don't miss it!

Nu måste jag gå och göra mig i ordning och traska upp till matchen, som börjar om 15 min.

See you soon / A


Kommentarer
Postat av: Fanny

Stackars anna panna :P (H)

2007-06-06 @ 19:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0