Sommar i luften

Hej Alla! Vilken sommardag! helt underbart ute. Har vaknat och bara legat ute i solen hela dagen, kan det bli härligare?



Igår nämde jag i ett inlägg att jag skulle vara barnvakt till mina små bröder, Simon & William, vilket jag naturligtviss oxå var. Så bra storasyster som jag är ;) höhö.
Här är två bilder på mig & S.



Kvällen blev heller inte så tråkig som jag hade trott, räddningen kom och det blev en helt okey lördakväll trotts barnvaktsuppgiften, som jag delade med min systeryster Julia. Tack Sandra, Mickis, Lovisa och mina två nyfunna vänner Cecilie & Jossefin! Det är er förtjänst att det inte blev en barnvaktskväll framför tv, utan en fylld av spel och singstar ;) Riktigt roligt var det, och Mickis jag KAN visst sjunga! haha



 

By for now / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0