Keep up the good work

Sitter för tillfället i skolan. Har slutat, men som vanligt går min buss en timme senare än alla andras.. så här sitter jag nu alltså, ensam i ett öde bibliotek. Dagen har varit helt okej. Haft samhälle, riktigt slappt. Vilket jag såklart kommer att ångra imorron när vi ska debattera, men jag kan ju inte hjälpa att jag inte orkat börja ännu. Jag får helt enkelt skylla på det underbara vädret som hellre gör att jag vill vara utomhus.. :P

Badat har vi också hunnit med, väldigt najs i den här hettan. Simmade då 1000 m. Väldigt svalkande och skönt! Härligt att man redan klarat av dagens träning. Och kan unna sig att vara lite slapp när man kommer hem med gott samvete.

Fast jag funderar iof på att åka in till täby centurm när jag kommer hem, tänkte titta på en klänning & en bikini som jag har sett. Måste bara hem och dumpa av träningsbagen med alla blöta grejjerna först. Tror fasen att jag gör så, har ju ändå inget bättre för mig. Kanske kan locka med mig någon snäll person också, så jag slipper gå ensam ;)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0