I alla hast..

Sorry att jag inte skrivigt p ålänge.. har varit lite mkt nu i helgen och nu måste jag stressa lite så det blir inte så mkt nu heller.
Ska åka på "klassresa" till barnens ö imorron, vilket ligger ca 10 minuter från mitt landställe, så det är dit jag ska bege mig nu. Men såklart är jag ute i sista stunden (typiskt mig) och håller nu på att packa lite snabbt & jag förstår inte att väskan kan bli så full så snabbt. Har ju bara med nödvändiga saker (A) Lr kanske inte, men vadå man vet ju inte om det kommer att regna, så i säkerhetsfall måste jag ju ha med plattången o alla andra nödvändigheter..

Aja det blir säkert som vanligt, tar med mig saker jag inte behöver och istället glömmer jag något viktigt. Är verkligen The worst packare ever.. men men jag lär mig väl nån gång. Eller inte..

Tack & hej leverpastej, vi syns när jag kommer hem/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0