Fiskminne

Nu sitter jag i skolan, fick sluta tidigare, men jag måste vänta ett tag på min buss som går klockan 2. Har haft stickprov på alla världens länder, vilket är ca 200 st att öva in (!) Vilket jag totalt hade glömt bort! Men det gick bra ändå, fick reda på av snäälla M vilka länder som skulle vara med (Tack! :D), så det är väl bara att säga "Alla rätt på provet, yeahyeahyeah!". haha Inte för att det kanske är det viktigaste provet vi haft men ändå..
Annars har vi inte gjort så mkt. Haft samhälle hela dagen då vi i princip bara suttit ute i solen. Härligare väder går ju inte att få! :) Lite varmt kanske det är för en skoldag, men hey här ska vi inte klaga! Nu lägtar jag bara hem så jag kan gå ut på baksidan och lägga mig i solen igen!

Senare ikväll ska jag ut med Frida, Martin, Patrik & Pinti och grilla på badbeget. Mysigt! Men mer om det får jag berätta sen.

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0