En dag kallad måndag

Tjeeenare! Vet inte riktigt vad jag ska säga, idag har vart som vilken annan tråkig måndag som helst, probably the worst day of the week.. men till sitt försvar har dagen att säga att det totally är franskans fel. Att en lektionen kan tynga ner en hel dag är verkligen otroligt! Men allvarligt, finns det något värre än en franskalektion med G? Nää, skulle inte tro det. 
Annars är måndagar en ganska härlig dag igentligen. Som idag, började med sovmorron för att sedan komma iväg till skolan, vilken jag otroligt orkade igenom fast alla fick gå hem medans jag satt fast på min franskalektion och solen sken som aldrig förr utanför fönstret. Men men , vad har jag å klaga på, fick ju iaf lägga mig i solen och lata mig jag med när jag kom hem. Annars har dagen varit rätt lugn förutom att jag duktig som jag är varit ute på promenad med systra mi.

Bientôt (Kolla vad jag har lärt mig! För er som inte vet betyder det "på återseende" ;) ) / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0