Trodde jag var tidig

Ohh, jag är så trött! Försov mig idag! Men det märkte jag inte förrens jag kom fram till bussen och såg att klockan var en timme mer än jag hade trott! Åå jag blir så arg! och om inte det vore nog så gick det ingen buss då, så det var bara för mig att surt traska hem igen. Och här sitter jag. Jag blir så förbannat arg på mig själv, kan jag inte titta på klockan ordentligt!? Jag vet ju att jag tittade på den flera gånger medan jag var hemma så att jag inte skulle missa bussen (som i & för sig inte fanns)

Trodde verkligen att jag bara råkat somna till några minuter när pappa kom in i mitt rum i morse och frågade "Ska inte du till skolan?"
Först fick jag panik och slängde mig över klockan, men sen när jag fick se att den bara var 06:51 blev jag lugn igen. Så jag tog det lugnt och tänkte att jag istället var tidig eftersom jag inte skulle platta håret idag. Gjorde mig till och med i ordning för att ta en tidigare buss så att jag skulle hinna öva lite på franskalexan som jag glömt bort. Fast nu gör ju inte det någonting eftersom jag missat den lektionen.. Kunde jag inte sett att klockan var 07:51!!

Passande att just den här reklamen kom upp här under ;)

image194

Kanske skulle ta och skaffa mig en sådan här så att jag inte sover bort hela min skolgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0