Tough life

Idag är det fredag och jag är jättetrött. Jag förstår inte, jag är jämt trött på fredagar. Antagligen för att man är så trött efter veckan som gått, men tråkigt. Jag och Frida pratade om det här idag. Fredagar är en dag då man vill göra saker, ha kul. men man orkar inte. Så det är bara att acceptera och låta fredagar vara en mysdag hedan efter. Lämna ångesten och hitta på kul saker på lördagar när man är utvilad och redo.
Jag säger inte att man alltid måste göra nått på fredagar och att det inte är mysigt att bara ta det lugnt . Nej det jag menar är att jag inte ska ska bli så besviken på mig själ för att jag bara vill ta det lugnt och sen när jag väl är hemma få ångest för att jag inte gör något. Nej, nu bestämmer jag att fredagar är en fri dag och att jag får göra vad jag vill med den.

Hoppas ni haft en bra fredag och kommer ha en bra fortsatt helg 

/ Anna

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Vilken fin blogg du har :)

2007-12-15 @ 23:30:43
URL: http://heddanz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0