Rules by Mary

Har faktiskt införskaffat det allra nödvändigaste av det jag behöver nu. Inte för att jag inte alltid vill ha nya saker. Men vad jag inte har hittat är en nyårsklänning. Jag blir så ledsen. Den finns inte någonstanns. Eller jo, en har jag hittat och förälskat mig i. Men den var tyvärr lite för dyr för min budget. Så nu har jag istället bestämt mig för att ha på mig en klänning som jag köpte i Barcelona i våras. Har inte använt den så att någon har sett den så därför blir den perfekt. Jag vill igentligen ha en på mig en alldeles ny på nyår men eftersom ingen har sett den här på mig så räknas den ju nästan som ny. Vet inte varför jag inte använt den än, den är riktigt fin. Eller föresten jag använde den på min mammas fördelsedagsfest i somras. Men då var det ju bara släkt och andra oviktiga personer (;)) som såg den. Så det spelar ingen roll.

Ha ett bra slut på år 2007 nu! / Anna



Supersöta kläder. Är dock från höstkollektionen, men ändå förtjusande söta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0