Rädd & hjälplös

Hade fått en kalelse till tandläkaren idag. Usch! Med svansen mellan benen drog jag mig iaf dit, satte mig i väntrummet & ja som man brukar göra, väntade lite. Efter en stund fick jag gå in och allt gick väl bra, lite obehagligt bara.. men jag mår prima nu så..

Över till något roligare, helgen. I lördags var det så att mina fyra små älsklingar malin, sarah, lisa och moa hade fördelsedagsparty. Så jag och en massa annat folk svängde förbi. Mycket trevligt, men jag måste bara, inte för att låta negativ, säga att hemmafester är så mycket bättre. Det blir verkligen en helt annan grej. Men sen ändras ju också den tanken efter varje lyckad fest, men det är så jag känner just nu i alla fall.

Här är lite pix på kvällens outfit:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0