Mitt nya, hälsosamma jag

Denna dag, denna dag. Ack så underbar. Idag vacknade jag vid 10.30 av att klockan ringde. (Just den biten av dagen var inte så underbar) Men vad gör man inte. Jag gick upp, gjorde mig i ordning och åkte iväg till Sofie. Där hennes mamma och vännina väntade. Sofies mamma håller nämligen på att utbilda sig till hälsokonsult, eller liknanande, och behöver några att öva massage på. Och hennes vännina med ansiktsbehandlingar. Så vad gör man inte för att ställa upp? (a)

De hade gjort iordning jättefint. Med en egen liten massage/yoga stuga på tomten som vi gick ner till. Där hade de fixat i ordning så att Maria skulle ge massage och hennes vännina ansiktsbehandling. Sofie hade bakat och det kunde inte bli bätter. Så där tillbringade vi hela förmiddagen, Sofie, Frida, Regina & jag. Man måste ju rå om sig själv lite ibland.

Och om inte det var nog så avslutade jag det hela med att åka ner till gym&sim med thompa och simma lite. Så nu är jag helt seg och avslappnad. Kalla mig miss hälsosam.

image296

Kommentarer
Postat av: hedvig

Ååh vad skönt med masage :)

2007-12-28 @ 16:34:35
URL: http://heddanz.blogg.se
Postat av: Anna

ja, det var riktigt skönt kan jag lova :)

2007-12-30 @ 16:10:30
URL: http://anniiea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0