Lucia

Är så trött att jag håller på att somna här framför datorn. Förstår inte varför. Att jag inte går och lägger mig är ett annat mysterium..

Har precis gjort klart några julklappar, tyvärr kan jag inte berätta eller lägga ut några bilder i fall någon skulle råka se. Men jag kan lova att de är jättefina ;)

Lucia är det ju idag också. Jättemysig dag i allmänhet tycker jag. Missade dock det sötaste, mina små bröders luciatåg på dagis, för att jag var tvungen att jobba. Blää. Men luciatåget i skolan var fint. Det var orginellt men ändå annorlunda. Jag gillade det. Extra fint var det för mina två sötisar Sofie & Frida var med. Jätteduktiga, och modiga. Själv hade jag inte riktigt nerver att ställa upp själv, vilket jag tycker var synd. Men vad ska man göra..

image264
Hoppas ni har haft en bra dag
(och Grattis Lisa på din födelsedag :) )

/ Anna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0