Julspader

Gud vad jag längtar! Har ingen ro i kroppen. Flänger runt i hela huset och bara stör alla, fast dom tycker ju bara att jag är söt förståss ;) Har tittat på alla julklappa hundra gånger och kan knappt vänta på att få riva av allt papper. Har redan snällt frågat mamma om jag kunde få öppna en ytte-pytte liten julklapp bara, men icke, hon bara skrattade. så jag antar väl att jag får gå och lägga mig och gå på filosofin man hade som liten. Att ju fortare man går och lägger sig desto fortare blir det julafton. Men jag tror inte det kommer att funka för mig nu, jag känner att jag bara kommer ligga och tänka på annat och sen tillslut gå upp igen. Så för att spara mig besväret så går jag inte och lägger mig.
 Nu kan jag inte sitta still här längre så ett GOD JUL i förskott kan jag väl i alla fall få klämma ur mig i förskott så ska jag gå och störa lite till.

image281

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0