Julafton

God Jul allesamman! Dagen vi alla längtat efter är finally here! :)
Jag vaknade av att mamma kom in med julstrumpan i mitt rum för att sen gå vidare till nästa. Fick lite pengar och choklad så här på morgonen. Sen var det grötfrukost på schemat, men tyvärr är marken återigen grå/brun så den där riktiga julkänslan kom aldrig riktigt. Men det var mysigt ändå.

Vi skulle ha åkt till pappa och umgåtts lite med dem nu på morgonen men det blev inte av då han har gått och blivigt sjuk. Tydligen mina små busfrön till bröder som smittat av sig. Så för att inte själv bli sjuk på självaste julafton så träffas vi imorgon istället när vi ska ha våran minijulafton där. Synd! Jag som hade sett fram emot att träffa dem, men men. Inget jag kan göra.

Måste bara berätta hur söt min lilla katt är, där han springer runt i huset med en röd rosett runt halsen. Sälv är han kolsvart & världens sötaste.

image285





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0