Glöm inte vilken skatt en vanlig dag är

Så var man här igen..och med en vanlig dag menar jag en frisk dag. Inte vad som verkar vara vanligt i mitt liv, nämligen att sjukdomarna slåss om sin tur att få slå ut. Åkte hem från skolan för ett tag sen, var hos docktorn och fick medicin till min båsa som gör att jag knappt kan prata. Buhu jag har så ont i munnen att jag inte kan tänka på annat. Iaf inte skolarbete, så jag åkte hem. Då mamma snäll som hon är åkte ifrån jobbet och skjutsade hem mig. Tack mamma, du är världens bästa! ♥
Hemma sjuk i sängen alltså. Eller i sängen ligger jag väl inte än, men har planer på att snart krypa ner och se den sista säsongen av SATC.

Så hoppas ni har en bra dag och kän efter hur bra den verkligen är

/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0