Dorp dead beautiful

Ja det var ett tag sen nu. Blir lite dålig uppdatering när jag är hos pappa. Men det ska det snart bli ändring på då vi fick en ny dator i julklapp. Den ska komma vilken dag som helst nu, blivigt lite förseningar.

Helgen har varit rätt lugn, var inne i täby centrum idag med sofie. Fyndade lite på rean i fredags men jag tycker inta att det fanns så mycket. Så idag blev det inget reashoppande utan idag köpte jag bara lite nödvändiga saker. Som ett par DrDenim jeans och en svart användbar tröja som jag bara älskar. Var rädd att den hade tagit slut men efter lite letande så hittade jag den sista i min storlek, vilket gjorde mig jätteglad!

I morgon är det ju som bekant nyårsafton & planeringen för dagen ser ut så här:
image298Först ska jag till Sofie framåt förmiddan så att vi kan fixa oss i ordning inför kvällen.
image298Sen ska vi till äta mysig middag med lite vänner och andra vi inte känner.
image298För att sedan dra iväg på fest & fira in det nya året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0